Reklama tranzytowa jako przykład reklamy mobilnej
Redaktor - 26 kwietnia, 2023Potrzebujesz reklamy, która zagwarantuje Twojej firmie mobilność pozwalającą na uzyskanie szerokich zasięgów oddziaływania?
Jeden z wielu formatów reklamy zewnętrznej doskonale wpisuje się w powyższe założenia, zatem jeśli posiadasz własną flotę pojazdów, a pracownicy Twojej firmy często działają w terenie, koniecznie warto rozważyć tzw. reklamę tranzytową. To doskonałe narzędzie marketingowe ma wiele zalet, którym spróbujemy przyjrzeć się bliżej w tym artykule.
Na czym polega reklama tranzytowa?
Reklamę tranzytową, czyli inaczej oklejanie samochodów rozumiemy jako pokrycie powierzchni pojazdu specjalną, dedykowaną folią, dzięki czemu w bardzo krótkim czasie jesteśmy w stanie zaadaptować go do pełnienia dodatkowej funkcji związanej z realizacją celów marketingowych poprzez umieszczenie na nim dowolnej reklamy.
Branżowe statystyki wyraźnie wskazują na wysoką skuteczność tego formatu reklamy, na które wiele firm i niezależnie od branży decyduje się od lat. Na rynku możemy spotkać topowe marki, które zapisały się w świadomości konsumentów dzięki zastosowaniu tego rodzaju reklamy zewnętrznej.
Jak mówi Remigiusz Rygoł, właściciel agencji reklamowej GrawerPix: “Największą zaletą reklamy tranzytowej jest mobilność tego rozwiązania, dzięki któremu jesteśmy w stanie dotrzeć do potencjalnych klientów w wielu lokacjach. Nasze usługi świadczymy w sposób kompleksowy, zajmując się projektowaniem, przygotowaniem wizualizacji, doborem materiałów oraz aplikowaniem folii wykonywanym zawsze przez certyfikowanych i doświadczonych pracowników.”
Czy ta forma reklamy będzie odpowiednia dla mojego biznesu?
Oklejanie samochodów jest bardzo skutecznym działaniem reklamowym, które dzięki dotarciu do dużej ilości potencjalnych klientów w wielu, często odległych od siebie miejscach, zwiększy nasze zasięgi, popularyzując nasze usługi lub produkty i tym samym pozytywnie wpłynie na widoczność naszego biznesu.
Reklama tranzytowa będzie świetnym wyborem jeśli chcemy zapisać się w pamięci konsumentów i rezonuje z praktycznie każdym rodzajem biznesu, czyniąc ją jednym z najbardziej uniwersalnych formatów reklamy zewnętrznej.
Archiwa
- październik 2024
- kwiecień 2024
- luty 2024
- styczeń 2024
- grudzień 2023
- listopad 2023
- wrzesień 2023
- lipiec 2023
- czerwiec 2023
- maj 2023
- kwiecień 2023
- marzec 2023
- luty 2023
- styczeń 2023
- grudzień 2022
- listopad 2022
- wrzesień 2022
- sierpień 2022
- lipiec 2022
- czerwiec 2022
- maj 2022
- kwiecień 2022
- marzec 2022
- luty 2022
- styczeń 2022
- grudzień 2021
- listopad 2021
- październik 2021
- wrzesień 2021
- styczeń 2021
- grudzień 2020
- listopad 2020
- wrzesień 2020
- sierpień 2020
- czerwiec 2020
- maj 2020
- kwiecień 2020
- marzec 2020
- grudzień 2019
- listopad 2019
Calendar
P | W | Ś | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |